måndag 2 april 2012

B-day.

Idag är det mammas stora dag! 54 hela år blir hon min mamma. Min mamso är så bra och så fin och alldeles super. Går liksom inte att beskriva. Jag gör allt för henne.

... Till exempel går upp 05.45 bara för att väcka mamma med skönsång innan hon åker iväg till jobbet. Och jag plockar upp diskmaskinen 06.10 åt henne också. Hör ni hur jag offrar mig?! Eller, offrar och offrar.. Jag gör det med glädje bara för att det är min fina mamma.
 I kväll blir det god middag och tårta för att fira moderns födelse för 54 år sedan. Ni vet, utan henne - inget jag. Hihohå.

 Idag både lämnade och hämtade Maria mig från skolan. Det är ju himla skönt med en syster i samma hus. Det är rena rama lyxen nuförtiden. Inte så ofta man får krama en syster. Men snart får jag ju krama en syster jag inte kramat på nio månader!!!!!!! Ah, going nuts here.
kolla vad snygg hon är, min kära syster!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!