söndag 1 april 2012

Gårdagen.

Igår bjöd pappso på riktigt riktigt god mat. Och Maria hade gjort vit chokladmousse som efterrätt. Det var riktigt lyxigt alltså! Inbakad oxfilé, oxfilé wellington som pappa sa, med en jättegod sås och någon röra, typ som stuffing. Mycket gott. Och efterrätten var inte pjåkig den heller.

 MEN tyvärr så slog Pierre mig på fifa igår. Två gånger. Måste alltså öva mig tills nästa gång. Nåväl. Efter denna middagsbjudning skjutsade Pierre mig till JJ och där hoppade jag in i en film tillsammans med Amanda och Erik, ja och JJ dårå. Sen gick jag hem och frös om mina converse-fötter, men jag klarade mig.
 Igår började jag även titta på Entourage som jag har fått låna av Pierre. Första avsnittet var inte så jätteimponerande måste jag säga, men jag ska kolla igenom några innan jag ger mitt omdöme för serien.



Om en timme ska jag befinna mig på IP med laget för att ha fys. Backträning, löpning och styrka. Nu kör vi!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Kan Pierre sluta tvinga Entourage på folk!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men det är faktiskt helt okejbra!

      Radera

Kommentera här!