tisdag 17 april 2012

I keep hittin' repeat.

Aaaaaah. *utpustning* Har precis rättat klart en historia i spanskan. Skönt. Jag har faktiskt inte så jättemycket plugg? Ingenting att PLUGGA på i alla fall. Har väl lite grejer i skolan som ska göras, men inga läxor/plugg till prov/inlämningar i alla fall. Men jag ska inte ropa hej än för snart kommer det. Matte nationella är ju inte ens gjort? Och på torsdag är det engelska nationella. Sen har vi redovisningar i både SO och NO, så jag kommer nog sitta och skriva att jag har mycket plugg om någon vecka.
 Jag har även sorterat alla bilder nu. Oh herre. Men nu finns de i datorn och jag har till och med gjort mappar (för det var så många) där det står typ: SF - Golden Gate Bridge, SF - Alcatraz osv osv osv osv osv osv osv. Ni fatta vad jag göra!??!?! Såklart.

 Hur som helst. Jag har en fråga. Dun dun duuuuuuun.

*trumvirvel*


Varför blir man alltid kissnödig så fort man kommer hem? Står alltid och kniper när jag tar upp nycklarna för att låsa upp dörren, fast jag inte ens känt någonting alls innan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!