tisdag 17 april 2012

OKEJ. Nu kommer första riktiga uppdateringen.

Vi har haft det så himla himla himla bra i San Francisco och det var underbart att få träffa storasyster igen. Som jag saknat henne! Under våra 9 dagar där så har vi hunnit vara på Alcatraz, träffat Annas värdfamilj (barnen var helt adorable!), åkt över Golden Gate Bridge och tagit kort från några viewpoints, shoppat (hejdå 2000 kr), åkt i serpentinvägar uppför bergen och kommit till Muirwoods där vi tittat på enorma Redwoods-träd, shoppat i Gilroy, lunchat i Santa Cruz, kollat in stranden vid Stinson Beach, besökt Pier 39 och tittat på sjölejonen (så coolt!) och fått ordentliga lår- och rumpmuskler från alla stadens backar. San Francisco måste vara den mest backiga staden i världen alltså. Om man joggar där får man riktigt bra träning! Och juste, nu när jag säger det - joggat har jag också gjort!

 Det är väl typ en sammanfattning. Juste. Jag och Maria gick och fick pedikyr också, så nu har vi så fina fötter så! Det kommer bilder från resan, men jag har inte fått in alla i datorn en. Har knäppt sisådär 1250 bilder under vår resa. Oh my. Nåväl, hellre än bild mer än en för lite!


NU DRAR JAG TILL MY SCHOOOOOOL. (köpte balbiljetter igår också, och jag har även införskaffat mig en balklänning! nu fattas bara skor och smycken och sen är det klart, kommer bli så roligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!