söndag 6 maj 2012

Bad news never have good timing.

Känner att jag är röd som en jäkla tomato i fejset alltså. Solen har tagit idag. (och jag har inte varit så duktig på att smörja in mig). Men men, det lägger sig!

 Matchen gick bra faktiskt, kunde gått bättre. 2-2 stod det när 90 minuter hade gått så det blev ingen vinst, men ingen förlust i alla fall! Och jag gjorde måååååååååål! Det är ju en vinst i sig tycker jag. Men kul var det i alla fall, och fint väder! Utmärkt match.

 Sitter hör, klockan tjugo över tio på söndagskvällen och trycker i mig lite godis. Ska äta upp det så jag inte har någonting kvar till imorgon. Nyttighetsvecka satsar jag på. Woop woop.

Har förövrigt bestämt träff med Anette. Under Kristi Himmelfärdshelgen åker jag och hälsar på henne, Aggson och den nya valpen. Åh jag är kär redan. Titta bara?! (lånade en bild från Anette från facebook.) Så himla gosig. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!