måndag 7 maj 2012

You treat me like a stranger and that feels so rough.

Godmorgon alla vänner.

 Vaknade för en kvart sen ungefär. Eller ja, blev väckt ska man väl säga. Alarmet väckte mig. Annars skulle jag aldrig komma upp. Nåväl, jag får vara lite trött helt enkelt. Idag ser ut att bli en fin dag, vädermässigt i alla fall. Och på gympan ska vi spela fotboll! Woop woop. Ska inte säga någonting till min gympa-lärare att jag har ont i höften för då får jag inte spela. Ba bita ihop vettuuuu.
 Idag när jag kommer hem ska jag nog läsa lite mer kemiiiiii (oh heavenly), skriva lite musikhistoria och öva på min spanskredovisning. Hoppas jag lyckas vara såhär duktig. Om det är sol, ska jag lägga mig i solen också. Oh, well. First off: Kemi-lektion!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!