onsdag 23 maj 2012

Baggy.


 Idag kör jag en ganska avslappnad outfit med baggy-jeans, linne och en rutig skjorta med upprullade armar. Till detta tar jag på mig mina vita låga converse och ett par solglasögon. Casual och perfekt för en sommarkväll som denna!

Guuuuue vad jag lät som en modebloggare nu? Hiho. Kanske blir nya Elin Kling? Höhö. Nä men hörni. I kväll ska jag på soaré på Skolhagen. Massa lagkompisar är ju med och då kommer resten av vårt fina lag sitta och skratta (förhoppningsvis) och applådera! 
 Måste förövrigt bara säga att jag har fått något slags virus. Typ halvgapar med munnen och spänner läpparna på väldigt många av mina bilder tycker jag? Är detta min nya pose ellä? Sista bilden SPECIELLT ser verkligen ytterst konstig ut. Ser ut som om jag ropar någonting och det har blivit en ögonblicksbild, men believe me - inga ord kom ut från min mun när den bilden togs. 

Nåväl. Snart åker jag och möter upp Vickantoria och vi ska gå till the school where it happens.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!