torsdag 24 maj 2012

Hörde på radion nyss att fru Johnson fyller år idag. Grattis Jill!



Herrejösses. Har blivit så dålig på att ta dessa "outfit-bilder". Och jag använder aldrig systemkameran när jag tar dem. Nåväl, man ser väl någorlunda vad jag har på mig. Ser ni min fina skjorta? I love it. Tycker den är så himla fiiiiiiiiiin. Köpt på forever 21. (coooooooolt va? så coolt att jag måste skriva det i kursiv stil. hihi). Nej men den här skjortan kommer jag nog använda flitigt i sommar. Och jag gillar kontrasten med att virkat och sött möter trashy. Eller vad man ska säga. Lät lite som en sån där modebloggare igen. Vem vet, kanske förvandlar Lidmanen's till världens modevärld och gör outfitbilder varje dag och mode är det enda jag skriver om.





Fast nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!