torsdag 24 maj 2012

Why did I believe that there was always something that I'd done.

Idag har varit en riktig träningsdag för mig! I alla fall en riktig tränings-eftermiddag. Matilda höll i gympan idag och gjorde en jäkla massa styrkeövningar som var riktigt jobbiga (har alltid trott att Matilda var en liten mes, vilken hon även har sagt ett par gånger). Men många av dem var riktiga graciösa styrkeövningar, som till exempel dansare och konståkare gör (= inte fotbollsspelare).

 På tal om fotboll, ska faktiskt vara på plan om 40 minuter! Riktigt sugen på fotboll alltså. Väldi väldi mycke.
 För att fullända mitt "träningsinlägg" så måste jag ju även säga att jag och Linnea åkte ner till Kvarnis vid halv sex och simmade. Sexhundra meter fick det bli, men det räckte gott och väl. Måste ha lite energi till fotbollen jueeeee.

måste ju ha en krall-bild här i mitt träningsinlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!