onsdag 2 maj 2012

Heaven is a place on earth.

Åh herrejösses vad jag är trött. Helt sjukt? Vet inte hur jag ska klara av dagen. Och matte nationella???? Uäääää. Jag får belöna mig själv med match i kväll. Måste äta en massa energi och bli pigg så jag klarar av både matten och är pigg på matchen. Mitt lag har vår seriepremiär på söndag, men jag är inlånad spelare till damernas reservlag tillsammans med ett par stycken i laget så det ska bli roligt. Om jag inte somnar i skolbänken det vill säga.

 Sitter och sveper en enorm kaffekopp. Energiiiiiiii. Har inte märkt av det än dock, men snart så.



Hade förövrigt en mysig eftermiddag med Kimsan, Limpan, Adam och JJ. Vi satt på en gräsplan vid Vårdbo och skrattade så vi fick ont i magen. Sen hade jag fotbollsträning med det finaste laget i världen. Haha bra prestanda vi hade på övningarna.. Laj-träning till tusen må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!