torsdag 3 maj 2012

Call your girlfriend.

Matten gick helt okej. Fick stressa lite på slutet av provet för jag fick en snilleblixt och kom på att jag hade dividerat med fel tal på typ VARENDA uppgift. Haha men jag tror jag fixade det!

 Idag är det nästa nationella prov. Muntliga Engelska står på schemat och jag är laddad inför det. Mycket lättare än matte tycker jag.

 Det värsta med min dag igår var att jag fick svinont i höften i slutet av matchen jag spelade igår? Vet INTE vad som har orsakat det? Det gör liksom ont när jag hostar, går och allting.. Känns som om det är någonting som trycker emot och vill ut ur kroppen typ? Ytterst konstigt. Aja, ska inte vara med på idrotten idag så får vi se om jag repar mig till träningen, annars får jag väl agera publik till den. Nåväl, we'll see. Nu ska jag titta igenom min och Majas redovisning om en aktuell konflikt - arabiska våren. Kanske har redovisning idag!
Jag var så duktig att jag gjorde smoothie idag! Bra jobb. Sitter och funderar hur jag ska kunna cykla på pappas alldeles för höga herrcykel med min höft. Ackackack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!