torsdag 3 maj 2012

You only want me when I'm taken.

Hej alla glada.

 Sitter och irriterar mig lite på facebooks nya utseende, som jag dessutom har joinat. Facebooks timeline. Alltså.. Varför? Vad var det som var så otroligt odugligt med den gamla att de var tvungna att göra om hela profilen så man blir helt galen? Fattar ingenting? Den är bara så jobbig. Man måste liksom läsa TVÅ sidor på sin profil? Nej, I'm all for the old one. Men i morgon så är ödet kommet för alla facebook-användare. I morgon är domedagen. Hejdå kära fina gamla härliga facebook-profil som tydligen var alldeles för oduglig. Ska nog ringa herr Zuckerberg och fråga varför detta måste ske.

 Min höft gör ont and I don't know what to do. KANSKE åker och agerar publik på träningen, men jag vet inte om jag orkar gå. Gå till buss/tåg, gå till fotbollsplanen, gå hem från fotbollsplanen osv osv. We'll just see, tror nog jag stannar hemma, men vi får se. Träningen börjar om 45 minuter så jag har tid att bestämma mig.

"åååh jag älskar converse-bilder, det ser så himla familjärt ut liksom". mel-b, i like you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!