torsdag 10 maj 2012

It's everything about you.


Här står jag och flinar i köket med träningskläder på. Var nämligen på gymmet tidigare men har träning halv nio så jag har inte duschat än förstår ni. Just nu står jag och kokar lite pasta. Ska blanda det med pesto och tomat eftersom kylskåpet inte hade så mycket mer än så att erbjuda. Mamma och pappa är på bio så jag får klara mig själv förstår ni. Men det ska nog gå bra. Jag gillar min tomatpastapesto rätt.

Började på kemin lite smått, fattar ju nada så jag ska nog be om hjälp imorgon eller på måndag. Musiken är väl inte så jättebrådis, men jag ska börja med allting så jag inte stressar i sista sekund vilket faktiskt kan hända ibland. Kom igen nu, snart bara fyra veckor kvar till sommarlov!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!