lördag 12 maj 2012

Sweep me off my feet.

Hej hörni!

 Jag har haft världens finaste dygn med världens finaste tjej så det är därför "bloggen har fått lida", som man säger på korrekt bloggspråk.
 Igår åkte vi in till stora staden och tittade på 21 Jump Street. Underbar film! Vi satt och skrattade så att magen gjorde ont och Channing Tatum är galet snygg. Galet galet galet. (På tal om snygg, efter maten ska jag se säsongsavslutningen av Vampire Diaries, hur ska jag klara mig utan Paul Wesley?! Åh.)
 Sen bar det av hem till Vallentuna igen och Majsan och jag hade en kanonkväll! Vaknade vid elva imorse, satte på en film och stekte prinskorvar och åt mackor. Mums. Sen kom Majas syster Emma och hennes mamso och hämtade oss och vi åkte och till Mio och tittade på bord och sådär till Majsans lägenhet i Västerås när hon flyttar dit och pluggar flygteknik! Ojoj. Lång mening och mycket och. Nåväl.
 Är förövrigt svinhungrig så nu ska jag få mina kära päron att skynda sig lite.

dygnets sällskap. åh hon är så bra. svinbra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!