måndag 4 juni 2012

Aim for my heart, if you feel like.

Dagen till ära har spenderats i Täby (och självklart i skolan också, men det är så tråkigt och prata om. händer liksom inte så mycket) med Elin. Vi har strosat runt lite och shoppat hemligheter. Såg en jättefin "Pippi"-tröja på Stadium för 299 kr som jag skulle vilja köpa. Tror jag. Jag vill ha så mycket nuförtiden, men det jag mest vill ha är ett par nya låga converse. Antingen svarta eller vita. Och kruxet är att jag har höga svarta, höga "vita" (not so vita anymore) och låga HELvita. Alltså inte med de röda och blå strecken eller någon annan färg förutom vit. Så my question to you är:

bild lånad från ninamagnusson.blogspot.se
eller:

bild lånad från från mondoblog.se

KOLLA LIKSOM VAD SNYGGT DET ÄR MED SVARTA CONVERSE:

MEN OCKSÅ MED VITA:
bilder lånade från Kenzas.se

FÖRSTÅR NI MITT PROBLEM?!?!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!