tisdag 5 juni 2012

Like a shooting star.

HEJ.


Idag har jag på mig min skoltröja. Mitt namn är Simba efter (oh I think you know) min lejonman till hår! Den är i svart med guld text. Trycket är väl sådär men ändå, man måste ju köpa den. Måste ju ha nians skoltröja liksom! Hur som helst. Har precis druckit klart mitt te (det var ett tag sen ni läste den raden va?). Eftersom det har blivit vinterväder nu i juni så måste man ju hålla lillkroppen varm och då är ju te perfa.

Idag börjar jag som vanligt 10.10 och EFTERSOM JAG NUMERA HAR BUSSKORT ÖVER SOMMAREN (<3333333) så tar jag bussen som går 09.45 från rosengården. So that's where I'll be om ni vill ha autografer. Vi kan ha läsarträff på busstationen!

.................................... Eh, ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!