onsdag 6 juni 2012

Gotta make up my mind.

Jaha. Nationaldagen idag då. Jag har förresten löst mysteriet om VARFÖR vi firar nationaldagen just den 6e juni. Det är nämligen så att Gustav Vasa blev kung då. Känns ju liksom verkligen som en dag att fira. Fast egentligen ska jag väl inte klaga. Ska väl vara tacksam, är liksom ledig. Jihooooo.

 På min lediga dag så har jag medverkat i VM (alltså förkortning på Vallentunamästerskapen...) och sprungit hundra meter. Jag har även spelat match i Spånga och tagit mig hem därifrån och duschat och smörjt in mig och borstat håret. Och det och det och det. Himla massa och här. Nåväl.
 Dagen är inte slut än. Jag ska baka chokladmuffins som jag ska ta med till spanskan imorgon, vi ska ha avslutningsfika :-) Framåt kvällen blir det "ladubio" med ett stort gäng folk. Vi ska alltså titta på bio i en lada (?). Liiite oklart men jag ska dit i alla fall. Tack och hej nu ska jag och Maria åka och köpa smör till min bakning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!