torsdag 28 juni 2012

Just call my name, I'll be there in a hurry but you don't have to worry.

Dagen spenderades med Elin efter min workout. Jag åkte hem till henne, vi satt i hennes soffa, pratade skit och åt estniskt godis och sen drog vi iväg till Täby IP för att lattja med lite boll. Dock blev det mest ligga-på-gräset-och-prata-lattjo men det var trevligt ändå. Vi gick till Angelica där Victoria var, och sen jag vi tre (alltså Victoriaat, jag och Elin) till ICA och jag började småhandla lite till middagen, för sen kom mamma och betalade och jag åkte med hem. Bra dag. Min enda fråga: VARFÖR STANNAR INTE SOLEN LÄNGRE ÄN EN TIMME OCH NÄR KOMMER SOMMAREN?!??!?!??!??!? Going mad snart alltså. Känns bara fel att sitta inne och titta på film på sommarlovet, men det är ju nästan bara regn/moln-dagar så det är vad man får göra liksom.

 I kväll är det grillkväll nere vid Vallentunasjön med en massa folk. Jag ska möta upp Lina och Kim, så vi kan återförena vår trio och sen ska vi gå ner och kolla what the fuzzzz is all about.


... oooooch det är ju inte så att jag kan gå i bara ben ikväll som man BRUKAR KUNNA GÖRA UNDER SOMMAREN. På med jeans. (ser ni min arga/evil min jag gör med munnen? *visar undertänderna och har arg blick*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!