torsdag 28 juni 2012

Recension och planer för kaloribomber.

Jag sa ju tidigare i veckan (förra veckan?) att jag skulle testa på den nya glassmaken 88:an, som GB Gräddglass har lanserat. Men det har jag icke gjort. Jag har inte haft det där superduper glassuget, och då finner jag det onödigt att äta glassen bara för att göra det? Hur som helst. Något jag däremot har testat är Cloettas nya form av Juleskum, Juliskum. Godiset är absolut godkänt av mig, och det var till och med gott, men absolut ingenting jag skulle köpa ISTÄLLET för originalet Juleskum (även om det inte finns under denna period av året). Jag ska faktiskt testa 88:an någon dag (pinnglassen är ju himmelsk) och jag har även sett att GB har en annan smak, nämligen Sandwich, vilket jag naturligtvis också måste testa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!