lördag 9 juni 2012

Sway.

Igår blev det lite halvstressigt för mig.

 Vi slutade skolan tre och då skulle ju Vallentuna Gymnasium springa ut så vi skyndade oss för att titta på och oj vad lyckliga alla studenter var. Om tre år är det min tur! Jag gick och grattade Jesper min granne och där hittade jag även Janine så vi stod och prata en stund. Men jag hade lite brådis hem så jag hann inte så mycket mer än så, så jag och Maja gjorde sällis för hon skulle till Kvarnis, och tog en promenad i solen.
 Duscha av svetten (sjukt lökigt igår?!), på med kläder och smink och sen var det bara å sätta sig på tåget mot stora staden Stockholm. Jag och Victoria skulle nämligen äta middag. Ytterst mysigt!
 Restaurang-valet blev Jenses Böfhus och det var mycket mycket gott. En massa massa snack och några timmar senare var vi på väg till vårt nästa äventyr. Volleyboll stod på schemat tillsammans med Emil, David, Lisa och Wille ooooooch mina byxor sprack. Ordentligt alltså. Från svanken ner till halva låret. Nåväl, jag hade en riktigt bra fredag jag.


min babe och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!