lördag 9 juni 2012

Jag har följt alla floder till haven.


Här står jag i mitt kök och gör tummen upp. Jag steker faktiskt potatiskroketter. Med både vitlökssmak och "original-smak". Ska steka lite wok också.
 Idag var det match som stod på schemat. Mot Djursholm och på deras hemmaplan. Där kommer vi till Djursholms IP i hopp om en bra match med bra flyt och spel. Vi värmer upp, lirar lite boll och slutligen visslar domarn. Dags för start. Och OJ vad bra vi lirade! Svinbra första halvlek och FEM mål gjordes, och jag gjorde TVÅ mål. Jag gör liksom aldrig mål?????? Men idag så! Matchen slutade 5-2, vi gjorde inte en lika bra andra halvlek men vinst blev det i alla fall!

 Kvällen till ära blir något av en repris av gårdagen. Dock inget stadsbesök eller restaurang-besök men en Victoria finns med i bilden och det tycker jag är trevligt. Himla fin tjej det där. I like her. Alööööööt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!