söndag 10 juni 2012

Say whatever you need to say, I'll stand by you.

Goddag! Eller ja, god kväll. 

Dålig uppdatering denna helg, men det är sånt som händer när livet kommer ikapp en! Jag har haft en superhelg och jag vill framförallt ge cred till min homie Victoriaat (skriver till och med ut hennes instagram-namn så ni kan följa henne?!) för våra roliga dagar/kvällar/nätter. Gårdagen spenderades nämligen med henne. Efter matchen åkte jag hem och åt och duschade i mitt tomma hus och sen kom hon till mig och efter det tog vi bussen ut på äventyr. Kvällen slutade med att vi åkte med Kårsta-tåget till slutstation tillsammans med Richard och Emil, bara för att sedan vända med det igen. Men vi hade så trevligt så!

 Imorgon bär det av mot staden redan vid nio-tio tiden. Det är stadsvandring med klassen som gäller och eftersom jag inte har klarat en enda stadsvandring sedan sexan så gissar jag på att this will not be a different situation. Nåväl. Efter det bär det av till Gröna Lund, och jag har bestämt mig för att åka både fritt fall och tilt! (för första gången någonsin!!! har liksom längden inne nu..)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!