måndag 11 juni 2012

Time to decideeeeeeee.

Om en timme bär det av mot stora staden! Funderar faktiskt på att ha shorts på mig men jag är lite osäker måste jag säga.

 Jag HATAR klädbeslut. Så himla jobbigt. Ska gå ut och känna på värmen och vädret. Ska bara dricka upp min Tropicana Original juice. Å, det är den bästa. Apelsiiiiiiiin.
 Igår kom jag hem vid halv elva, glömde ju säga att vi hade en hel sommaravslutningsdag med fotbollen. Först var vi vid Ängsan och grillade korv och myste, sen åkte alla hem till sig och jag var tvungen att fixa med Tedde Coach's presenter. Jag gjorde bland annat en t-shirt till honom där det stod alla hans olika smeknamn han har fått och sen skrev alla i laget sina hälsningar på den. Han blev tårögd! Och då blev jag nöjd. Mohaha.

 Nä nu ska jag faktiskt bestämma mig. Jeans eller shorts. Jeans eller shorts. JEANS ELLER SHORTS!?!??
'

tappade min "älskade" mobil i golvet igår. 

2 kommentarer:

  1. ... Och därför ska inte du äga en iphone.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag ägde en iPhone skulle jag vara huuuur försiktig som helst!

      Radera

Kommentera här!