söndag 17 juni 2012

Vi går på rad sotiga barn, barfota fötter genom hela stan.



For your own good, I swear. Alltså. Jag är så sjukt sliten efter denna helg. Jag har inte sovit mycket kan jag ju säga. Igår efter klassfesten så var vi ett gäng som sov över hos David, fast vi sov ju inte direkt. Calle LÄT OSS INTE SOVA?! Vi var fyra personer som skulle dela på en dubbelsäng och så fort jag blundade så var Calle där och knäppte med fingrarna vid mina öron och slog till mig lite lätt på kinden. "Vi ska inte sooooova, jag är inte trött. Jag hyperventilerar snart. Ska jag kanske gå upp och spela lite gitarr? Eller springa runt i huset en stund? Nää jag kan prata med Jenny istället: 'Jenny, vi har känt varandra i fyra år nu men vi känner inte riktigt varandra, liksom - vad är din favoritfilm?'"
 Haha tror ni jag blev irriterad eller?! Halv fem på morgonen ville han prata om livet och jag bara kände att min match idag kommer inte gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!