lördag 16 juni 2012

Wings at the speed of sound.


Tjena bro's /posarN (varför har jag börjat hälsa såhär, med snestreck liksom?)

Nämen hörni. Goddag. Dagen till ära har för det mesta spenderats hemma hos Maja. Hennes mor lagade brak-bruch till oss vid ett (eftersom vi kom hem halvfyra och jag sov relativt sent, och maja var tvungen att åka till Eriksdalsbadet och tävla klockan SJU på morgonen) och det satt fint i magen.

 Gårdagen var ytterst rolig och Maja och jag hade så trevligt såååå. Majas storasyster, snäll som hon är, hämtade oss klockan två utanför fryshuset och vi åkte hem för att sedan ta en nattmacka och sova. Himla roligt dygn jag har haft faktiskt!
 Men fest-helgen är inte slut än, om en timme ska jag vara hemma hos Victoriaat för taco-kväll och sedan efter det ska jag ta mitt pick och pack vidare till David där det är klassfest! Imorgon är det match också. Mitt schema bara fortsätter och fortsätter. Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!