söndag 19 augusti 2012

Baby that's all I need.

Dagen har spenderats i en bil och på en fotbollsplan. Jag hade samling 11.30 och matchen började 13.00 i Enebyberg och matcherna är ju faktiskt 90 minuter långa så det tar sin lilla tid. Nu är jag nyduschad och har ÄNTLIGEN lyckats borsta mitt hår. Jag stod i duschen och vräkte på med balsam och försökte liksom kamma det med fingrarna och det tog säkert 20 minuter (obs! ej skämt). Sen har jag stått framför spegeln med både min hår-olja och leave in-balsam för att försöka borsta ut mitt rufs. Några miljarder bortdragna hårstrån senare är jag äntligen klar.

I morgon drar skolan igång igen. Fast denna gång är det gymnasiet jag ska börja på (och kommer att gå från störst till minst). Jag tror det kommer bli svinroligt och väldigt skönt med lite miljöombyte. Min framtid tre år framåt är säkrad. Woop woop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!