måndag 20 augusti 2012

Burning through me.




Nu sitter jag här igen och små-smajlar med min lilla tekopp. Som vanligt då då. En del av rutinerna liksom. Sitta här vid köksbordet och fota mig med min lilla kopp tidigt på morgonen innan jag drar iväg till skolan. Japp, nu är sommaren slut och ledigheten upphör. Egentligen skulle jag vilja ha lite mer ledighet men å andra sidan ska det väl bli skönt att få in lite rutiner igen. De försvinner liksom på sommaren.

 Om en timme ska jag bege mig mot bussen som åker ner till centrum och sen ta ersättningsbussen till kragstalund och därifrån åka till tibble. Kommer bli hur skönt som helst sen när bygget är klart och man slipper sitta på ersättningsbussar!!! Nä nu ska jag prata och vara lite social med min mamma som sitter på andra sidan bordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!