söndag 12 augusti 2012

Goddag i stugan.


Just nu i denna stund sitter jag och skypar med inga mindre än Majsan och Daniel från Tullinge. Trevligt det där med skype tycker jag. 

 Kvällen har spenderats med min familj och vi har haft något utav en kräftskiva. Eller vi har HAFT kräftskiva rättare sagt. Med hattar och haklapp och dunder och brak. Mycket gott var det minsann. Kräftor är ju alldeles underbart alltså. 
 Efter vår lilla familje-kräftskiva somnade jag i soffan framför Man on fire och sedan ringde jag Victoria och vi pratade om våra problem i livet en lång stund (så att jag missade One Direction på OS-utvigningen förövrigt *ledsen gubbe*). Efter en stunds tv-tittande sitter jag nu i min säng och skypar respektive facebookar. Kan ju också meddela att jag och Maja gymmade idag! <-- viktig detalj som inte får glömmas bort att nämnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!