måndag 13 augusti 2012

She's like cold coffee in the morning.

Jag vaknade för en halvtimme sen. Fattar inte vad som har hänt? För några dagar sedan VAKNADE jag klockan 10, vilket ändå är en skapligt bra och relativt tidig tid. Nu vaknar jag klockan ett, och idag VÄCKTE mamma mig till och med? Herregud. Måste börja ställa klockan så att det inte blir som att jag går och upp mitt i natten när jag ska upp 06.45 för att gå i skolan en hel dag. Måste börja vänja min kropp liksom. Lyssnade ni på Ed Sheerans cover av Skinny Love som jag la ut här? Den är magisk. Alltså I love it. Den får en till länk här så att ni som har missat den kan lyssna.

 Jag kan ju även säga att igår när vi skypade så blev Maja ovanligt tyst. "Nåväl, hon kommer igen" tänkte jag. Och visst gjorde hon det. Vi hörde henne klart och tydligt. Fast hennes snarkningar. Haha vet ni hur mycket vi skrattade? Haha herregud. Maja låg och sov och verkligen SNARKADE i skype. Min Majsan det!


Här är hon ju. Snyggingen själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!