fredag 10 augusti 2012

I'm gonna pick up the pieces and build a lego house.

Idag blev det sovmorgon för min del! Klockan 12.15 kände jag att jag hade sovit klart någorlunda i alla fall så då gick jag upp, åt frukost och satte på ett desperate housewives avsnitt. Jag har liksom skjutit undan min kärlek för serier nu under sommaren. Men snart blir kvällarna ännu mörkare och hösten närmar sig med sin kyla, så då blir jag nog en serie-nörd igen. Kommer dock nog plugga väldigt mycket, men nog ska man hinna se ett avsnitt eller två!

Morgonens plan var egentligen att gymma med JJ klockan TIO, men jag ringde honom och sa nää jag gymmar i eftermiddag i stället, så vi bokade om vår "gymdejt". Och nog ska jag hålla mitt löfte, jag ska faktiskt cykla till gymmet idag och träna. Maja är ju inte hemma så hon kan ju liksom inte dra med mig till gymmet. Måste få lite mer självdiciplin, helt klart.


inte för att det här har någonting med inlägget att göra men ÄT DESSA KNÄCKEBRÖD. Brutalt goda. Very very very very. Goda alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!