lördag 11 augusti 2012

Singing hey hey hey.

Sagt och gjort. Efter mycket om och men så tog jag mig tillslut på gymmet vilket idag har resulterat i en smärre träningsvärk. Skönt. Idag kommer Maja hem från sitt militärläger, så det blir väl till att mysa och gosa och prata med henne hela kvällen. Tror inte hon känner för att träna, då jag tror att det är vad hon har gjort exakt hela veckan. Lagom trött hon kommer att vara.

 Sitter för övrigt och funderar på om jag ska cykla ner till centrum och handla ingredienser till kräftstjärtspasta, men det är ju så onödigt när det bara är jag som ska ha det? Maria säger att hon inte är hungrig. Nåväl, får väl se hur jag gör. Kanske inte är så superduperbra att äta en massa pasta nu under min nyttiga (relativt) vecka.


Har även tittat klart på säsong fyra av desperete housewives nu, ska titta på första avsnittet av säsong fem. Nörden is back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!