söndag 30 september 2012

Oppa gangnam style.


Ungefär såhär känner jag över matchen idag! Vi vann med 4-1 och jag gjorde dessutom TVÅ mål, vilket gör att jag vann skytteligan i laget för säsongen hihohohiho *ler och känner mig stolt*. Dock har det varit mindre kul att plugga samhällskunskap hela dagen idag men det är sånt som måste göras. Nu har jag pluggat tills orken inte fanns längre så får vi helt enkelt se hur det går på provet imorgon. Har inte pluggat någon spanska what so ever dock, och vi har prov imorgon heh. Nåväl. Man är ju pro på spanska. Hola! Comó estás?

 Vill bara klargöra att jag inte vann skytteligan med två mål i bagaget, utan det fanns ju redan några kassar i den innan matchen. Men nu är säsongen slut och därmed skytteligan. Nåväl, fotboll är kul ändå. Fotboll är en fest och vi är bjudna woppaaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!