söndag 30 september 2012

Trying to recall.


Hej och god morgon. Är lite trött jag som ni ser. Gick inte och la mig så tidigt igår s'aaatt säga. Igår var jag på tegel! ;-)))) Nej men det var damlagsavslutningsmiddag (<-- alla="alla" amanda="amanda" amie="amie" angelica="angelica" att="att" bara="bara" begav="begav" blev="blev" d="d" det.="det." det="det" dit="dit" ett="ett" f="f" fest="fest" fortfarande="fortfarande" fr="fr" g="g" ga="ga" h="h" ha="ha" hade="hade" hem="hem" hemmaplan="hemmaplan" idag="idag" ig="ig" igen="igen" imorgon="imorgon" inte="inte" jag="jag" ju="ju" kan="kan" kom="kom" kommer="kommer" kte="kte" kul="kul" l="l" ldigt="ldigt" llskunskapen.="llskunskapen." m="m" mat="mat" match="match" men="men" mer="mer" mig="mig" min="min" mot="mot" mycket="mycket" n="n" nd="nd" ng="ng" ngest.="ngest." ngt="ngt" och="och" okej="okej" oklart.="oklart." ord="ord" p="p" pillan="pillan" plugga="plugga" pluggade="pluggade" prov="prov" r.="r." r="r" rdag="rdag" roslags="roslags" rst="rst" rt="rt" s="s" samh="samh" sby="sby" sen="sen" ska="ska" skulle="skulle" som="som" songsavslutningsmatch="songsavslutningsmatch" stenh="stenh" stort="stort" supertrevligt="supertrevligt" t="t" ta="ta" till="till" tvungna="tvungna" upp="upp" v="v" vad="vad" vallentuna="vallentuna" var="var" varit="varit" ven="ven" vi="vi" victoria="victoria">


Okej..... Vad FAN har hänt med texten i detta inlägg?

1 kommentar:

  1. The newspapers help readers to get the hottest updated and happenings around the world.
    I suffered a lot of bullying and some sexual abuse and it compounded my identity
    problem. That may be, the temperature that is certainly most effective for catching fish.
    Newspapers act as the ideal method of public relations due to its strength
    as the best way of communication. This is why various newspapers are now helping to find unclaimed property owners by listing their names.


    My web-site; click here

    SvaraRadera

Kommentera här!