fredag 14 september 2012

Sweet disposition.

Jag har nästan exakt en halvtimme på mig att göra mig klar. Det vill säga sminka, borsta tänderna, sätta upp håret, packa väskan, knyta på mig skorna. Japp. Men jag tänkte att ett litet inlägg kan jag ju skriva på denna halvtimme.

 Gårdagen spenderades med Vic och vi var i Täby. Det vi gjorde var väl att vi gick i lite affärer men vi UNDVEK att äta onyttigt och få i oss onödiga kalorier. Vi kom till och med så långt att vi stod i kassan på donken men sen sa jag att nej, jag ska inte ha någonting härifrån och då gick vi igen. Det slutade med att vi gick till hemköp och köpte keso, yoghurt och fullkornsbröd. Sen var det dags för träning och jag fick reda på att jag ska spela två matcher i helgen. I morgon är den första, KVART ÖVER ÅTTA på MORGONEN. Jag tror jag dör lite. Ingen sovmorgon för mig med andra ord. Andra matchen är på söndag klockan 11 så det är ju ganska så lugnt, men jag får fortfarande inte sova ut på hela helgen. Något trist med tanke på att jag är så sjukt trött under veckorna. Nåväl.

 Idag ska vi labba på naturkunskapen. Wohoooooooooo. Eller nåt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!