onsdag 12 september 2012

Did you get my last call.


Här sitter jag och håller upp datorn i skyn och små-smajlar. Till eeeeeeer. Såklart. Just nu befinner jag mig på mammas sida av sängen och ligger här med datorn & facebook på magen, och tittar då och då till höger för att säga "fint" eller "fult" till mamma som testar kläder för fullt. 

 För två timmar sedan kom jag hem från mitt JOBB. Japp. Har inte sagt det men för nästan precis en och en halv vecka sen fick jag ett barnvakts-jobb. Jag passar tre barn i Täby Kyrkby, som är ett och ett halvt och fyra respektive sju år. Väldigt trevligt må jag säga! Passar mig prima som lite extra-knäck. 
 Idag hade jag skolfoto och jag kan ju säga att jag HATAR denna "tradition" med hela mitt hjärta och hela min kropp. Det är bara så onaturligt. "Också lutar vi oss lite till vänster, sträcker på ryggen.. nä nu får du rikta ansiktet lite mer rakt, också leeeeer vi stort, upp med hakan, liiiite till höger, sådärja". Nej, det funkar inte för mig och korten blir inte snygga heller. Det ska vara SPONTANT. Spontant är bäst och det är då jag fastnar på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!