tisdag 11 september 2012

Tjohej.

Tiden bara rinner iväg och bloggen hinner inte med. Idag slutade jag skolan halv ett (!). EXTREMT skönt om ni frågar mig. Och resten av min klass. Imorgon slutar jag dock tre, men det är inte så farligt. Inte alls farligt faktiskt. Tycker så synd om Maja som slutar kvart i FEM på onsdagar. Alltså, HUR orkar man plugga så länge?

Nåväl. Nog om tider. I kväll är det landskamp!! Några som ska se den? Det ska jag. På tal om landskamp --> Sverige --> landslaget --> Mellberg, ser inte han ut som en riktig viking? Riktigt krigare liksom. En liten fundering. Jag börjar faktiskt analysera fotbollsspelare mer och mer, TILL EXEMPEL det där jag skrev om Franck Ribéry och Per Andersson förut - en riktigt fyndig analys må jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!