tisdag 30 oktober 2012

Min birthday har varit najjan.

Jag vaknade upp till sång och fick se hela min familj (minus Anna) lysas upp av alla sexton ljusen på Marias hemlagade tårta. De la även ut paket på sängen och i de låg en fin väska och chai-lattepulver. Min iPhone 5 är beställd, men kommer inte levereras förrän mellan 8 till 14 november - åh vad jag längtar! Kommer ju bli rånajs.

 Min dag fortsatte sen med Täby Centrum häng med Vic, Henke och Jonte (där en mantel inhandlades!) och sen skjutsade de hem oss och jag möttes av min familj igen. Sen kom mormor med present i form av ett presentkort på makeup store plus en sminkning och efter det blev det mums-middag! Nu sitter jag här i soffan, mätt och belåten och känner mig nöjd med dagen.



 Sådärja. 16 år avklarat. Bara två år kvar tills den stora dagen då!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!