fredag 2 november 2012

I'm batman.


Här ser ni en lite sneeeeeaak-peak på hur jag ska se ut imorgon då det är maskerad. Det ska dock inte se ut som om jag har en korv i munnen hela kvällen imorgon, utan den lilla skönheten ska få ha det trevligt  I MIN MUN istället för utanför den.

Just nu pratar jag i telefon med ingen mindre än självaste Vic. Har pratat med henne i en timme och tio minuter. Förstår inte hur tiden kan gå?!?! Men den gör det när man pratar med sin lovergirl. Drog för övrigt på mig världens förkylning igår så jag vaknade upp med världens mest täppta nästa och glansiga ögon. Sov hela dagen, tittade lite på grey's anatomy och drack mycket vatten, gick och la mig tidigt och idag när jag vaknade så mådde jag MYCKET BÄTTRE. Är dock fortfarande i behov av snytpapper emellanåt men det blir bra till imorgon. Mvh Jenny läkarnnnnnn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!