onsdag 3 oktober 2012

Sitter här som en uppstoppad blekfis och smajlar för er.


Har alltså på mig min skoltröja från nian, därav "uppstoppheten". Men ack så skön den är. Och blekfisar är väl vi alla såhär i oktober. Blir ju inte riktigt så mycket sol dessa dagar om man säger så. Nåväl, inte för att det gör mig någonting - jag sitter ju ändå bara inomhus och pluggar sönder mitt huvud tills mina hjärnceller ligger DÖENDE inne i huvve på mä. Som idag. Jag har pluggat historia ganska konstant (minus en halvtimmes facebookande och en powernap på tjugo minuter) från klockan två tills nu. Om inte min hjärna har tagit till sig någonting av det jag pluggat så åker den på spö. Imorgon är det prov och jag känner mig förberedd, dock rädd att provtiden inte kommer räcka till med tanke på den summa text jag behöver skriva. Nåväl, jag får väl anpassa mig.

 Har för övrigt (för att lägga ner plugg-snacket för en stund) börjat lyssna på Kings of Convenience - lyssna på'råm vettja, vissa låtar är riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!