torsdag 4 oktober 2012

Try to make a move just to stay in the game.

Godmorgon på er. Sovit gott? Det har jag.

 Jag sover alltid extremt skönt i min säng, dock tycker jag det är lite konstigt att jag har gått från att vara en "vildsovare" till en HELT stillasovare. Jag lägger mig på högersidan i mitten av sängen, gosar in mig vid två av mina fyra kuddar, lägger över mina två täcken, kryper ihop i någon form av fosterställning och somnar. Och sen vaknar jag upp, i precis samma position. Lite konstigt tycker jag? Nåväl jag får väl vara konstig då.

 IDAG ÄR DET PROOOOOOV. Fast det är i och för sig inget ovanligt these days. Ska läsa igenom mina historiapapper en gång till, sen får det gå som det gå vill.
 Idag har jag på mig min tjocka halsring, med en stickad tröja och en jeansväst från levi's.


orkade inte ställa mig upp och visa hela mig (men jag kan ju berätta att jag har svarta jeans till detta) så det blev en sittande pose med ett väldigt sneaky uttryck i blicken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!