fredag 9 november 2012

Never be afraid again.

Åååååssså var man här i Haninge igen. Jag kom dock hit för sisådär tre och en halv timme sedan, så jag har hunnit gosa med Hector och Agge rejält! Saknat mina små gospellar. Och Anette såklart.

 På agendan för kvällen står: god middag i form av lammstek med potatis och rotfrukter och sedan efterrätt i form av ugnsbakade äpplen med kanel, socker och honung (?). Lite oklart det där sistnämnda, var inte helt med på noterna när Anette försökte förklara för mig. Men det blir nog gott i alla fall! Detta ska ätas framför TV:n som bjuder på serier som How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Modern Family, 2 and 1/2 men och Morden i Midsummer. Mysig fredagskväll skulle jag vilja säga.

(också låtsas vi att det är en fin bild här.. på typ hector och agaton för att få upp "hundkänslan")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!