måndag 12 november 2012

Nya dag nya möjligheter hihohohoho *lever livet som en överlycklig person*


My little friend Max påminde mig idag om att jag faktiskt har en blogg och jag ba "nääää har jag??????"



Skoja (såklart). Klart jag visste att jag hade, men SOM NI VET så har jag varit hos min faster hela helgen och helt enkelt inte haft mycket tid att skriva. Men nu är jag tillbaka bakom min fina vita lilla dator igen. Dock en aning nedstämt då min iphone inte har kommit än. Den skulle ha kommit idag men det har den inte gjort!?!? Lite tråkigt sådär, men jag får helt enkelt överleva.

 Kan även berätta att jag har haft halsont i sisådär fyra dagar nu, och det verkar aldrig gå över? Har inte tränat på läääänge. Jag ska dock ta mig till träningen idag och agera målvakt/bollkalle/extra-coach. Måste ju vara en supporter trots att jag inte kan spela liksom! Träningen börjar 19.00 men jag ska ta tåget 18.04 för att möta upp mah baby (gissa vem? börjar på v slutar på ictoria) så vi hinner catcha up från helgen. Vi har inte setts på tre dagar!!!!!! Det är a lifetime för vårt förhållande. Nåväl, idag möts vi igen and I couldn't be more happy. Nu ska jag laga mig något ätbart med energi i. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!