söndag 4 december 2011

Like a shooting star.

Himmelens snygg nyvaken tjej det där. Mitt 1a december-paket! Haha lite tomteskum sådär på morgonen. Gött. Har inte öppnat mitt 4e december paket än, gör det ikväll. Åååh sånt här är så roligt!

Igår var hur roligt som helst! Cybertown ska jag spela igen! Jättekul!! Efter det så shoppade jag, Angelica och två Victorior i stan. Och donken blev det också. Chicken mcnuggets mmmmmmmmm. Bäst. Efter det var det hemgång på ingång, och sedan åkte jag hem till Angelica och vi övade på en låt vi skulle sjunga till Anthon på kvällen. Hahaha, mycket fin låt. Nej, men det var ju roligt det. Vårt lag är ju himla fint.
 Och Maria är ju här också, jättekul det med. Och igår när jag kom hem så var det full fart här hemma. Farbror Bosse och Eva är ju här, så de hade ätit god middag och satt och skrattade. Så vid elva joinade vi dem, och dansade, lyssnade på musik och skrattade. Vår familj är ju himla mysig.

 Idag ska jag titta på julkalendern, jag missade ju den igår! Sen ska jag träna på lucialåtarna..  VI SKA JU UPPTRÄDA IMORGON!!!!!!!! HJÄLP ALLTSÅ. Tror jag dör. Öva öva öva. Haha fast nu vill Maria åka till stan. Okej då. Får öva i bilen.. Stackars stackars Maria..

 Och hörniiiii, kommentera inte ANONYMT, det är ju bara tråkigt. Jag är inte farlig, ni kan ge ert namn, lovar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!